لیست بخش ها

انجمن پرسش و پاسخ و درخواست ها

در این بخش کاربران ویژه گلچین آنلاین می توانند درخواست ها و پرسش های خود را با دیگر کاربران مطرح کنند.و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. برای ارسال پست از دکمه آبی رنگ پایین استفاده کنید
  1. WP designer
  2. فعال انجمن
  3. درخواست افزونه و قالب
  4. چهارشنبه, 20 اسفند 1399
سلام
اگر تاکنون براین باور بودید که duplicator pro بهترین افزونه پشتیبان گیری در وب سایت وردپرسی است در این نوشته 5 رقیب سر سخت این افزونه را به شما معرفی خواهم کرد.
1- UpdraftPlus اکنون با بیش از 2 میلیون نصب فعال پیشتاز پشتیبان گیری در وردپرس است. از ذخیره سازی ابری به خوبی پشتیبانی می کند و دارای دو نسخه رایگان و حرفه ای است.
دانلود UpdraftPlus Premium از گلچین
2- Jetpack Backups سریع و گران است و در ایران به راحتی قابل استفاده نیست چون باید اشتراک 30 روزه 50 دلاری آن را ماهی یک بار تهیه کنید و روش پیچیده ای برای جلوگیری از آنلاک شدن و دور زدن لایسنس افزونه طراحی شده است ولی یک پلاگین سریع، سبک و کامل را با قابلیت بک آپ خودکار روزانه ارائه می دهد.
3- BackupBuddy با بیش از نیم میلیون نصب فعال و پشتیبانی از ذخیره سازی ابری و یک آپ خودکار در جایگاه بعدی ایستاده است. این پلاگین برای مهاجرت یا تکثیر وب سایت هم کاربرد دارد و به طراحان وب کمک می کند یک نسخه پایه تهیه کرده و آن را برای مشتریان خود توسعه دهند. بدیهی است که یک سری پلاگین ها و امکانات در هر وب سایتی ضروری است بنابراین با این پلاگین لازم نیست برای هر مشتری از نصب وردپرس شروع کنید.
دانلود Backupbuddy از گلچین
4- BackWPup یک پلاگین در دو نسخه رایگان و تجاری است. رابط کاربری ساده دارد و از ذخیره سازی ابری و بک آپ خودکار پشتیبانی می کند.
5- akeeba backup. شاید تاکنون نمی دانستید که akeeba backup نسخه وردپرس هم دارد. از کران جاب و بک آپ خودکار و بازیابی سریع بک آپ پشتیبانی می کند ولی بدون لایسنس معتبر نمی توانید از ذخیره سازی ابری این پلاگین استفاده کنید. این پلاگین دارای دو نسخه رایگان و تجاری با به روزرسانی و پشتیبانی منظم است.

خب! امیدوارم به دردتون بخوره.
اگر هر کدوم از این پلاگین ها رو در گلچین پیدا نکردید زیر همین پست نظر بگذارید. مدیر محترم حتما پیگیری می کنند.


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template