لیست بخش ها

انجمن پرسش و پاسخ و درخواست ها

در این بخش کاربران ویژه گلچین آنلاین می توانند درخواست ها و پرسش های خود را با دیگر کاربران مطرح کنند.و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. برای ارسال پست از دکمه آبی رنگ پایین استفاده کنید
  1. گلچین آنلاین
  2. فعال انجمن دانای انجمن
  3. اخبار و تازه های جدید از طراحی سایت و نکات سئو
  4. جمعه, 24 خرداد 1398
زرین پال را تقریباً اکثر طراحان سایت و مدیران سایت ها می شناسند چرا که یکی از قدیمی‌ترین درگاه های واسط در ایران می باشد. درگاهی که در زمان دوره فیلترینگ درگاه های واسط توانست جان سالم به در ببرد و همچنان سالها به فعالیت خود ادامه دهد. بدون شک زرین پال را میتوان بنیانگذار درگاه های واسط در ایران دانست که با نوآوری های زیاد همانند زرین کارت وصفر کردن درصد کارمزد تراکنش ها کمک زیادی را به مدیران سایت های کرده است. به عنوان یک طراح سایت و مدیر سایت بدون شک زرین پال یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتصال سایت به درگاه پرداخت بدون رد کردن هفت خان رستم برای گرفتن درگاه مستقیم می باشد و امکانات زیادی را به مدیران و طراحان سایتهای ارائه می دهد. همچنین چند سالی است که زرین پال به تمامی کاربران خود لوگوی به عنوان ضمانت خرید زرین‌پال را می دهد اما آیا این لوگو واقعا ضامن خرید کاربران شما خواهد بود؟

در پاسخ باید گفت خیر- با توجه به تجربیات خرید خودمان از سایتهایی که درگاه زرین پال داشتند و تجربیات خرید اکثر کاربران زرین پال ضمانتی برای خرید شما نخواهد بود و اگر مدیر سایت قصد داشته باشد تا محصولی غیر از محصولی که شما می خواهید خریداری کند را به شما تحویل دهد شما می توانید با تیکت از آن سایت شکایت کنید اما زرین پال در نهایت مدیر سایت مربوطه را به گفتگو در همان تیکت دعوت کرده و از او میخواهد دلایل خود را بیان کند. اگر ماجرا قدری پیچیده باشد و نیاز به مراحل فنی برای اثبات داشته باشد زرین پال عملاً حمایتی از مشتری نخواهد کرد و حتی درگاه فرد خاطی را تا مشخص شدن ماجرا نخواهد بست و به مشتری پیشنهاد میدهد که برای پیگیری شکایت خود از مراحل قانونی دادگاهی اقدام کند .(برخلاف دیگر درگاه های پرداخت به به محض شکایت مشتری تا مشخص شدن نتیجه درگاه را بسته نگه میدارد تا فروشنده مجبور به پاسخگویی شود) .حال سوال اینجاست که ضمانت خرید زرین پال دقیقا به چه معناست؟ حمایت از مشتری یا حمایت از فروشنده؟!

انتظار میرود که مسئولین زرین پال در این موارد توجه بیشتری کنند.چرا که اکثر فروشنده ها در زرین پال همزمان مشتری هم هستند و بر اساس اعتمادی که سالهاست به زرین پال دارند خریدهای خود را با این درگاه انجام میدهند و اگر قرار باشد این شرکت تنها مشتریان ناراضی را به دادگاه ارجاع دهد و با فروشنده ها برخورد لازم را نکند عملا هم ضرر های فراوانی به مشتری وارد کرده و هم به اعتبار خود که در نهایت اعتبار استفاده کنندگان از درگاه زرین پال است نیز لطمه جدی وارد خواهند کرد.
پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام.
من شخصا فقط از سایت هایی که از نماد اعتماد الکترونیک استفاده کنند خرید میکنم. چون حداقل چیزی که داره اینه که اطلاعات تماس و آدرس فروشنده رو که توسط سایت اینماد احراز هویت شده نمایش میده. تا حالا به هیچکدوم از لوگوهای واسط پرداخت اعتماد نکردم.
نظر
هیچ نظری وجود ندارد
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template