لیست بخش ها

افزونه فارسی ورود و ثبت نام mihanpanel | میهن پنل

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه :2.5  

 

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکانات بسیار زیادی رو در اختیار ما قرار می‌‌دهد، یکی از این امکانات صفحه ورود و عضویت کاربران به سایت ما است اما این ویژگی که توسط وردپرس در اختیار ما قرار گذاشته شده است بسیار ساده می‌‌باشد از این رو ما برای داشتن یک صفحه ورود و عضویت حرفه‌‌ای برای سایت خودمون نیاز به یک افزونه قدرتمند در این زمینه داریم که زیبایی سایت ما رو دوچندان کنه.

یکی از این افزونه‌‌ها که به سایت ما کمک می‌‌کنه یک صفحه عضویت جذاب طبق سلیقه خودمون داشته باشیم افزونه میهن پنل می‌‌باشد، ویژگی‌‌ها و امکاناتی که این افزونه به ما ارائه می‌‌ده باعث می‌‌شه به سمت این افزونه ترغیب شویم.

میهن پنل در واقع جایگزین بسیار مناسبی برای صفحه عضویت ساده‌‌ی وردپرس است که به ما امکان شخصی سازی صفحه عضویت رو می‌‌ده. میهن پنل یک افزونه جایگزین صفحه عضویت وردپرس می‌‌باشد به همین دلیل ما هر تغییری رو که در فرم ورود و عضویت وردپرس امکان انجامش رو داشته باشیم روی این افزونه هم امکانش اعمال کردنش رو داریم، به‌‌عنوان مثال ما می‌‌تونیم از هر افزونه‌‌ی امنیتی که دوست داریم رو برای سایت خودمون استفاده کنیم.
سفارشی کردن صفحه عضویت وردپرس

در افزونه میهن پنل ما امکان هر سفارشی سازی رو داریم، این افزونه به مدیران سایت اجازه می‌‌ده تا گزینه‌‌هایی رو برای ورود کاربران در نظر بگیرند، ما به‌‌عنوان مدیر یک سایت می‌‌تونیم فیلدهای دلخواه خودمون رو به صفحه‌‌‌‌ی ورود و عضویت اضافه کنیم، قرار دادن فیلدهایی مانند کدملی، آدرس ایمیل، شماره تلفن و هر مورد دلخواه ما در میهن پنل امکان‌‌پذیر می‌‌باشد، به‌‌جز این مورد در میهن پنل ما این امکان رو داریم که ثبت نام و عضویت رو از طریق اس‌‌ام‌‌اس اجرا کنیم.

میهن پنل با تبدیل صفحه ورود و عضویت شما به یک صفحه‌‌ی جذاب باعث می‌‌شه کاربران ما در لحظه ثبت‌‌نام در سایت ما ترغیب به ورود به سایت شوند در واقع یک صفحه عضویت زیبا این تصور رو در ذهن کاربر ایجاد می‌‌کند که ما یک سایت حرفه‌‌ای رو مدیریت می‌‌کنیم در غیر این صورت سایت ما در نظر کاربر بسیار ساده جلوه می‌‌کند.
قابلیت تغییر پس زمینه و لوگو

این افزونه ویژگی‌‌های دیگری هم داره مثلا اینکه ما می‌‌تونیم در صفحه عضویت کاربران تصویر پس‌‌زمینه رو تغییر بدیم و تصویر دلخواه خودمون رو به‌‌عنوان تصویر زمینه استفاده کنیم.

شخصی‌‌سازی در میهن پنل فقط مخصوص مدیران سایت نیست بلکه این افزونه یک سری امکانات در جهت شخصی سازی عضویت رو هم در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد مثلا این ویژگی رو داره که کاربر بتونه تصویر مورد نظر خودش رو برای پروفایل خود قرار بدهد البته مدیران سایت نباید نگران دسترسی کاربران به قسمت‌‌های دیگر سایت باشند چراکه این مدیران سایت‌‌ها هستند که مشخص می‌‌کنند چه افرادی به چه قسمت‌‌هایی دسترسی داشته باشند و می‌‌تونند دسترسی کاربران رو به قسمت پروفایل محدود کنند.

امکان عضویت در سایت‌‌های فروشگاهی بسیار مهم است چراکه در این سایت‌‌ها کاربران توجه بیشتری به ظاهر سایت می‌‌کنند در واقع ما با داشتن یک سایت زیبا کاربران خودمون رو از حرفه‌‌ای بودن خود مطلع می‌‌کنیم، افزونه میهن پنل با تمامی قالب‌‌ها از جمله قالب ووکامرس که یکی از اصلی‌‌ترین قالب‌‌های فروشگاه‌‌ساز است سازگاری دارد پس اگر ما صاحب یک کسب و کار فروشگاهی هستیم نیازی به نگرانی سازگاری این افزونه با سایت خود نداریم.
ساخت منو‌های سفارشی در پنل کاربری

در میهن پنل ما امکان اولویت بندی منوهای سایت خودمون رو داریم برای این منظور ما می‌‌تونیم به قسمت مربوط به منوها در تنظیمات رفته و منوهای خودمون رو با اولویت‌‌های کمتر و یا بیشتر رو تغییر بدیم و مشخص کنیم کدام منو در کجای صفحه ما قرار بگیرد.

در پنل کاربری خود این امکان رو داریم که منوهای جدیدی رو بسازیم و یا اینکه منوهای موجود رو اگر مطابق با میل ما نیستند از لیست خود در تنظیمات حذف کنیم در واقع در این افزونه تنطیم و تغییر همه منوها به دلخواه ما می‌‌باشد علاوه بر این ما می‌‌تونیم عنوان منوها و جایگذاری آن‌‌ها رو متناسب با سایت خود مشخص کنیم.

در این افزونه به ما این امکان داده شده که یک سری منو تعریف کنیم و برای هر کدام از این منوها می‌‌تونیم محتوای ثابت و یا شرت کد تعیین کنیم و همچنین می‌‌تونیم مشخص کنیم که کدوم یکی از این موارد به نمایش در بیاد. تعیین شرت کد در میهن پنل یک امکان مهم دیگه رو هم به ما می‌‌ده به واسطه‌‌ی وجود شرت کدها امکان اضافه کردن هر افزونه‌‌ای در سایت ما وجود دارد.
امکان حق عضویت ویژه برای کاربران

یکی از ویژگی‌‌های میهن پنل که اهمیت زیادی برای کاربران و مدیران سایت دارد داشتن حق عضویت برای کاربران ویژه می‌‌باشد. اینکه ما برای سایت خودمون اینگونه ویژگی‌‌ها رو داشته باشیم به ما کمک می‌‌کنه کاربران ثابت بیشتری روبرای سایت خود جذب کنیم و همچنین به کاربران ثابت خود می‌‌تونیم امکاناتی رو بدیم که باعث جذب کاربران بیشتری برای سایت خودمون می‌‌شویم.

تفاوتی ندارد از چه افزونه‌ای برای راه اندازی سیستم عضویت پولی استفاده می‌کنید. میهن پنل با تمام این افزونه‌ها سازگار هست. پیشنهاد ما استفاده از Advanced VIP برای داشتن یک سیستم مشاهده محتوا به ازای عضویت ویژه هست. پنل شارژ عضویت در میهن پنل نمایش داده خواهد شد.
امنیت بالا در افزونه ورود و ثبت نام وردپرس

شاید یکی از مواردی که ما رو از نصب برخی از افزونه‌‌ها منصرف می‌کنه این است که ما نسبت به بسیاری از افزونه‌‌ها احساس ناامنی داریم و در واقع احساس می‌‌کنیم با نصب این افزونه امنیت سایت ما به خطر می‌‌افتد، اما میهن پنل تا حد زیادی خیال ما رو از بابت امنیت راحت کرده، یکی شدن صفحه ورود کاربران و مدیریت شاید در نظر اول برای ما یک ناامنی تمام به نظر برسد اما نباید این نکته رو فراموش کنیم که میهن پنل با یکی کردن هر دو این موارد در واقع باعث افزایش امنیت سایت ما می‌‌شود چراکه در این صورت ما تنها نیاز داریم یک فرم رو ایمن‌‌سازی کنیم نه اینکه بخواهیم امنیت هر دو فرم رو به صورت جداگانه تامین کنیم.
جایگزین ورود و ثبت نام پیشفرض وردپرس

به جای استفاده از شورت‌کد‌های فراوان و در نهایت تغییر آدرس پنل ورود سایت وردپرس شما به آدرسی دیگر و یا نیاز به انجام تنظیماتی که در یوزر پرو و UPME واقعا برای کاربران سخت بود، میهن پنل بصورت کاملا خودکار عمل کرده و فرم ورود و ثبت نام سایت شما را به یک فرم عالی تغییر می‌دهد! یعنی به جای استفاده از فرم‌های جدید، میهن پنل همان فرم ورود و عضویت شما را به یک فرم زیبا و شیک تبدیل خواهد کرد.
صفحه ورود در افزونه میهن پنل

صفحه پنل کاربری هم بصورت خودکار ساخته می‌شود و نیازی به استفاده از صفحات ووکامرس یا EDD یا دیگر افزونه‌ها نخواهید داشت.

وقتی وارد صفحه کاربری میهن پنل می‌شوید با باکس‌هایی مواجه خواهید شد که اطلاعات کلی کاربر وارد شده از قبیل: تعداد نظراتی که در سایت شما ارسال کرده، تعداد تیکت‌هایی که ارسال کرده و تعداد محصولاتی که خریداری کرده را خواهید دید.
داشبورد افزونه ورود و ثبت نام وردپرسداشبورد افزونه ورود و ثبت نام وردپرس
می‌توانید در پنل کاربریتان کد تخفیف درج کنید.

به لطف پنل تنظیمات افزونه میهن پنل، می‌توانید کد‌های تخفیف دلخواه خود را در پنل همه کاربران نمایش دهید.
کاربر می‌تواند پروفایل خود را تغییر دهد.

از بخش ویرایش پروفایل، همانند سایت میهن وردپرس کاربران شما می‌توانند اطلاعات کاربری خود را تغییر دهند. بدون نیاز به ورود به پنل مدیریت وردپرس.

راستی! کاربران شما دسترسی به پنل مدیریت وردپرس هم نخواهند داشت! مگر اینکه شما سطح دسترسی نویسنده یا ویرایشگر و یا مدیر‌کل را به کاربر بدهید. این یعنی اصلا خبری از لوگو و اسم وردپرس در سایت شما نیست.
امکان مشاهده سفارشات ووکامرس و سوابق خرید Easy Digital Downloads

همین‌که ووکامرس یا Easy Digital Downloads را روی سایتتان نصب کنید. بصورت خودکار یک بخش به نام لیست خرید‌های من در پنل کاربر نمایان خواهد شد تا کاربر بتواند فاکتور‌های خریدش از ووکامرس و EDD را ببیند.
امکان دانلود فایل‌های خریداری شده در Easy Digital Downloads

اگر می‌خواهید فایل‌های خریداری شده‌ کاربر در EDD را از پنل کاربری‌اش نمایان کنید، کافیست افزونه ایزی دیجیتال دانلودز را نصب کنید تا بخشی به نام دانلود فایل‌های خریداری شده به میهن پنل اضافه شود.

از این بخش می‌توانید فایل‌هایی که کاربر قبلا خریداری کرده را قابل دانلود کنید.
امکان ارسال تیکت پشتیبانی از پنل کاربری

اگر بخش پشتیبانی دارید یا می‌خواهید از طریق تیکت به سوالات کاربران سایتتان پاسخ دهید، کافیست افزونه Awesome Support را نصب کنید تا بخشی به نام ارسال تیکت پشتیبانی و مشاهده تیکت‌های پشتیبانی به پنل کاربری شما در میهن پنل اضافه شود. کاربر بصورت مستقیم از پنل کاربری‌اش می‌تواند تیکت‌هایی به شما ارسال کند و شما به تیکت‌ها پاسخ دهید. بدون دردسر های تماس تلفنی و ایمیل!
ارسال تیکت در میهن پنل

 

فايل‌ها:
افزونه فارسی ورود و ثبت نام mihanpanel | میهن پنل
تاريخ 1400-08-16 17:33:42
اندازه :

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

 

 

 

کلمات کلیدی: مدیریت وردپرس

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template