دمو افزونهسازنده : سازگار با : جوملا 3x نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول نسخه : 1.4.4
با استفاده از اين افزونه قادر خواهيد بود بدون طي کردن مراحل ارسال ايميل و يا پر کردن فرمهاي تماس و ... به راحتي نظر خود را بازگو کنيد.اين افزونه شبيه يک محيط چت عمل مي کند و تمامي نظرات به صورت لحظه ايي قابل مشاهده هستند امکانات اين افزونه
محيط گفتگوي زيبا
پشتیبانی از زبان فارسی
سازگاري با تمامي مرورگرها
سازگاري با تمامي نسخه جوملا 2.5 و 3
امکان ايجاد دسترسي به محيط
امکان مسدود کردن کاربران و قطع دسترسي آنها به اين سرويس
امکان پخش و قطع صدا
امکان حذف و مخفي کردن نظرات
امکان تعريف کردن رنگ فونتها براي هر کاربر به طور دلخواه
امکان همخواني تصاوير کاربران از کامپوننتهاي cb و joomsoci و kunena و agora
خيلي از دوستان نياز دارند که کاربر پس از پر کردن فرم قادر به مشاهده وضعيت فرم پر شده و شماره پيگيري خود باشند . ماژول پيش فرض ار اس فرم تنها قادر به نمايش فرم هاي شما مي در محيط سايت مي باشد ولي امکان نمايش با اعمال محدوديت در ان وجود ندارد. بنده اين ماژول را براي نمايش فرم کاربر با شماره پيگيري تغيير دادم که مي تونيد استفاده کنيد. (اموزش را مي گذارم ولي اگر دوستان تقاضا دادن به صورت ويدويي يا تصويري ان را ايجاد مي کنم)
ابتدا فرم خود را ايجاد کنيد به صورت کامل ؛ سپس يک المان از نوع support ticket ايجاد و نام ان را supporticket بگذاريد. اين المان با ايجاد هر فرم يک کد پيگيري براي ان ايجاد مي کنه طول و نوع اين کد را مي تونيد attributes تعيين کنيد (توصيه مي کنم طول ان را 8 به بالا و alphanumeric بگذاريد. اين کد پيگيري را مي توان ايميل و پس از پر شدن فرم نمايش دهيد. که مي توانيد از تگ {supporticket:value} جهت نمايش استفاده نماييد.