لیست بخش ها

بانک ایمیل و اطلاعات تماس 100 هزار بیزینس و کسب کار کانادا

این مجموعه ارزشمند برای اولین بار در ایران  منتشر شده و به شما در گسترش کسب کارتان به خارج از کشور کمک شایانی خواهد کرد

همانطور که می دانید با توجه به اینکه همه ساله قیمت ارزهای خارجی درایران افزایش پیدا می کند و همچنان شرایط کسب کار ها برای متخصصین سخت تر می شود. گرایش به شروع کسب کار دلاری و بستن قراردادهای خارجی بیشتر شده .اما چه یک شخص متخصص باشید چه یک شرکت اولین قدم برای شروع کسب کار و پیدا کردن مشتریان خارجی داشتن دیتابیس مناسب برای تبلیغات و تماس است. از همین رو با توجه به اینکه خیلی از ایرانیان علاقمند به فعالیت در کانادا ، تجارت ، مهاجرت و سایر موارد می باشند. امروز برای شما عزیزان بانک جامع اطلاعات تماس ، سایت ، شماره و ایمیل بیش از 100 هزار شرکت معتبر کانادایی همراه با زمینه فعالیت تجاری آنلاین را آماده کرده ایم. شما عزیزان می توانید از این بانک ایمیل و دیتابیس برای ارتباط گرفتن با این شرکت ها ، ارسال روزمه ، پیشنهاد همکاری ، ایمیل های تبلیغاتی و شغلی و فروش یا خرید محصول استفاده کنید. همانطور که می دانید این مجموعه یکی از ارزشمندترین دیتابیس های گلچین آنلاین است که هم اکنون برای شما عزیزان منتشر شده .هم اکنون این مجموعه ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فرمت این پکیج به صورت اکسل  و شامل 65  هزار شرکت با اطلاعات تماس کامل و حیطه شغلی , آدرس وبسایت ، شماره تماس و آدرس  می باشد.

 

فايل‌ها:
اطلاعات تماس 100 هزار بیزینس کانادا
اندازه : حجم فايل 8.29 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

ویژه اعضای 3 ماهه و بالاتر .- در صورتی که جزو اعضای 1 ماهه هستید می توانید از منوی کاربری در بالای سایت اشتراک خود را به 3 ماهه یا بالاتر ارتقاء دهید.

 

کلمات کلیدی: بانک ایمیل

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template