نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

دانلود رایگان قالب Newstore -پوسته فروشگاهی وردپرس

   سازگار با : وردپرس    فارسی و RTL   نسخه : 1.3.10

 با توجه به امکانات و ویژگی های این پوسته، می‌توان گفت قالب NewStore یکی از قالب های حرفه ای رایگان وردپرس می‌باشد که حتی نسبت به بسیاری از قالب های غیر رایگان، دارای برتری هایی می‌باشد. بنابراین اگر قصد طراحی و پیاده سازی یک سایت فروشگاهی حرفه ای را دارید، پیشنهاد می‌دهیم این قالب رایگان را از دست ندهید و همین حالا نسبت به پیاده سازی سایت مورد نظر اقدام کنید.

 
ویژگی های پوسته رایگان فروشگاهی NewStore بسیاری از امکانات پیش بینی شده در قالب های فروشگاهی، کاملا رایج بوده و می‌توان آن ها را در ساده ترین قالب ها نیز یافت. در تمامی قالب های فروشگاهی، امکان ثبت و نمایش محصولات وجود دارد. همچنین صفحاتی مانند درباره ما، قوانین و مقررات، تماس با ما و این چنین صفحات، غیر قابل انکار هستند. اما در این میان، قابلیت هایی در هر پوسته وجود دارد که می‌تواند آن را نسبت به سایر پوسته ها متمایز نماد. این مزیت در ارتباط با پوسته NewStore نیز صدق می‌کند. در ادامه به معرفی امکانات و قابلیت های این پوسته می‌پردازیم:
یک پوسته فروشگاهی رایگان و کاملا ریسپانسیو پوسته NewStore کاملا واکنش گرا یا ریسپانسیو می‌باشد. یعنی کاربران سایت شما می‌توانند به سادگی در هر نوع دستگاهی از فروشگاه شما بازدید کرده و خرید خود را انجام دهند.
دارای 3 صفحه نخست اختصاصی این قالب دارای 3 نمونه صفحه نخست اختصاصی و حرفه ای می‌باشد که هر یک از این صفحات، ساختار و چیدمان خاصی را به شما ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه صفحه نخست در هر سایتی مهم ترین صفحه به حساب می‌آید، بنابراین شما در انتخاب ساختار صفحه نخست فروشگاه اینترنتی خود، دارای 3 گزینه هستید. همچنین با استفاده از امکان سفارشی سازی کامل و منحصر به فرد این پوسته، می‌توانید هر یک از این صفحات نخست را به دلخواه خود تکمیل و سفارشی سازی کنید!
دارای مگامنو ریسپانسیو و کاربرپسند این پوسته دارای یک مگامنوی حرفه ای می‌باشد که به سادگی می‌توانید هر نوع دسته بندی را برای محصولات و خدمات خود، در آن به نمایش بگذارید. این مگامنو کاملا ریسپانسو و واکنش گرا بوده و نمایش مناسبی را در دستگاه های مختلف به کاربران شما ارائه خواهد داد.
اسلایدر زیبا و کاربردی هر یک از نمونه صفحات نخست پیش بینی شده در این قالب، دارای یک اسلایدر منحصر بفرد هستند. اسلایدر های تعبیه شده در هر یک از این صفحات به گونه ای متفاوت می‌توانند شما را به اهدافتان برسانند.
بخش بندی اصولی و منحصر بفرد صفحات نخست صفحات نخست تعبیه شده در این پوسته، دارای بخش بندی زیبا و استانداردی هستند که کاربران سایت شما را به خود جذب کرده و آن ها را به سمت یک فروش موفق، هدایت می‌کنند. از جمله بخش های اصلی قابل ذکر در این قالب می توان به اسلایدر، دسته بندی کاشی کاری، معرفی جدیدترین محصولات، معرفی محصولات منتخب، بخش فروش ویژه و همچنین بخش ستون بندی شده از پرفروش ترین، ارزان ترین و گران ترین محصولات اشاره کرد.
دسته بندی و اعمال فیلتر بر روی محصولات یکی از قابلیت هایی که این پوسته را نسبت به بسیاری از قالب های دیگر متمایز می کند، امکان ایجاد فیلتر بر روی محصولات فروشگاه می‌باشد. در ناحیه مدیریت محصولات ووکامرس این پوسته می‌توانید ویژگی هایی را برای محصولات تعریف کنید. این ویژگی ها به عنوان فیلترهایی برای دسته بندی و نمایش محصولات مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال کاربران شما می‌توانند از فیلترهایی همچون محدوده قیمت، رنگ محصول، برند، سایز و همچنین دسته بندی محصول برای نمایش و دسترسی سریع به محصول مورد نظر استفاده کنند.
مرتب سازی و نحوه نمایش لیست محصولات امکان مرتب سازی محصولات بر اساس معیارهایی همچون امتیاز، ارزان ترین، گران ترین، جدیدترین و میزان محبوبیت محصولات در این پوسته پیش بینی شده است. همچنان بخش فروشگاه این پوسته به کاربران اجازه می‌دهد تا نحوه نمایش لیست محصولات را به دلخواه انتخاب کنند. امکان نمایش محصولات به صورت خطی یا کاشی کاری، در این پوسته پیش بینی شده است.
سایر امکانات و ویژگی هایی قالب NewStore موارد بالا تنها برخی از ویژگی های این پوسته به حساب می‌آیند. از جمله ویژگی های این قالب که نباید از آنها صرف نظر کرد، سئوی منحصر بفرد، لیست علاقه مندیها، بلاگ کاربردی و بسیاری از دیگر امکانات تعبیه شده در این قالب می‌باشد.  
کاربردهای استفاده از قالب رایگان ووکامرس NewStore شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که در چه زمینه فعالیت هایی می‌توان از این پوسته استفاده کرد. می‌توان گفت این پوسته برای هر نوع کسب و کار و یا فروشگاه اینترنتی مناسب است. فرقی نمی‌کند شما در حال فروش چه نوع محصولاتی هستید. در زیر به برخی از کسب و کارهایی که می‌توانند با استفاده از این قالب، یک فروشگاه آنلاین حرفه ای و منحصر بفرد را داشته باشید اشاره می‌کنیم: ·         طراحی سایت فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال ·         پیاده سازی انواع وب سایت لوازم خانگی ·         وب سایت اینترنتی فروش پوشاک ·         فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی ·         فروشگاه مواد غذایی و هایپرمارکت ها ·         فروشگاه اینترنتی ارائه فایل و رسانه های دیجیتال ·         و ... این تنها برخی از کاربردهای این پوسته می‌باشد. شما می‌توانید بی هیچ دغدغه ای این قالب را برای پیاده سازی هر نوع فروشگاه اینترنتی بکار بگیرید.  

فايل‌ها:
تاريخ 1400-05-18 21:30:18
اندازه : حجم فايل 143.02 MB

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

قالب فروشگاه لوازم خودرو وردپرس Chromium

قالب فروشگاهی وردپرس Electro

قالب وبلاگی و فروشگاهی وردپرس Munfarid

قالب فروشگاهی ووکامرس Zuka

قالب SquareCode پوسته وردپرس فروش فایل حرفه ای - همراه بسته

قالب فروشگاهی وردپرس هایپرگرافت

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template