لیست بخش ها

سئو و بهینه سازی ووکامرس با Yoast WooCommerce SEO plugin

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه :  15.8

 کمتز وزذپرس کاری وجود دارد که افزونه یواست سئو را نشناسد این پلاگین یکی از برترین پلاگین های سئو برای وردپرس است که با تمام افزونه های مشهور وردپرسی سازگاری دارد. Yoast seo دارای تعدادی پلاگین الحاقی است که آن را با هر پلاگین دیگری سازگار میکند. یکی از این پلاگین ها Yoast WooCommerce SEO plugin می باشد که تمام امکانات سئو و بهینه سازی افزونه Yoast seo را در اختیار ووکارس قرار میدهد.

سئو کردن فروشگاه ووکامرس با یواست

ساخت یک فروشگاه اینترنتی برای همه افراد امکان‌پذیر است. در واقع هر کسی که به فکر راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی باشه می‌تونه با استفاده از افزونه‌ی فروشگاه‌ساز ووکامرس رویای خودش رو به واقعیت تبدیل کند و مدیر یک سایت فروشگاهی شود. اما داشتن یک سایت فروشگاهی به تنهایی کافی نیست و ما در این زمینه تنها نیستیم و مطمئنا رقیب‌های زیادی در این زمینه خواهیم داشت. همچنین داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای با ترافیک ورودی و سئو بالا از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

در اینجا ما قصد داریم افزونه‌ای رو معرفی کنیم که پس از نصب آن شاهد افزایش سئو محصولات سایت خود خواهیم بود. Yoast Woocommerce SEO یکی از قوی‌ترین و پرکاربردترین پلاگین‌های وردپرس است که باعث بالا رفتن سئو محصولات ووکامرس می‌شود. این افزونه یکی از ضرورات همه سایت‌های فروشگاهی به حساب می‌آید.

این پوسته‌ی وردپرسی به ما این امکان رو می‌دهد که سایت فروشگاهی خودمون رو از میان رقیبان خود بالا بکشیم و اعتبار اون رو نزد گوگل چند برابر کنیم. در واقع به بیان دیگر می‌توان گفت این پلاگین باعث پیشی گرفتن ما از رقیبان می‌شود و باعث می‌شود ما یک سایت حرفه‌ای با کاربران بسیار زیاد رو مدیریت کنیم.

این افزونه برای افرادی که یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند بسیار هائز اهمیت می‌باشد و این افراد با این پلاگین می‌تونند سایت فروشگاهی خودشون رو به نسبت رقیبان خود در این زمینه تا حد زیادی بالا ببرند و خودشون رو جزء یکی از اولین اولویت‌های گوگل قرار دهند.

هدف از طراحی پلاگین Yoast Woocommerce SEO در واقع ایجاد یک ارتباط بین یاست سئو پوسته فروشگاه‌ساز ووکامرس بوده است. که این پلاگین نیز وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد و ارتباط روان و قوی رو بین این دو پلاگین ایجاد کرده است.

نصب Yoast Woocommerce SEO در کمتر از چند دقیقه

نصب این افزونه نیاز به هیچ‌گونه کدنویسی ندارد و همه می‌تونند بدون نیاز به دونستن دانش برنامه‌نویسی ازاین افزونه به صورت کامل استفاده کنند. در واقع این افزونه کاربران خود را محدود به کدنویسی نمی‌کند. علاوه بر اینکه نصب پلاگین Yoast Woocommerce SEO بسیار ساده هست استفاده از این پوسته‌ی وردپرسی نیز بسیار آسان می‌باشد. ما می‌تونیم با رفتن به قسمت تنظیمات سئو ووکامرس هر تنظیم دلخواهی رو وارد کنیم البته لازم به ذکر است که این پلاگین نیازی به هیچ تنظیمات اضافی ندارد.

این پوسته‌ی مکمل وردپرسی به سایت فروشگاهی ما کمک می‌کنه تا اعتبار بیشتری در گوگل کسب کند. یعنی سایت ما از نتایج بهتری برخوردار شود. داشتن نتایج بیشتر در گوگل به معنای داشتن کاربر بیشتر است و در فروشگاه‌های اینترنتی نتیجه این فرآیند کسب درآمد بیشتر و رونق بیشتر کسب و کار می‌باشد. از این رو اگر ما یک سایت فروشگاهی رو مدیریت می‌کنیم نباید از اهمیت سئو محصولات غافل شویم.

منحصربه‌فردترین ویژگی‌های افزونه سئو ووکامرس

با استفاده از این افزونه توضیحاتی که ما برای محصولات در نظر گرفته‌ایم و در واقع مطالب ما در سایت ایندکس نخواهد شد. علاوه بر این افزونه‌ی Yoast Woocommerce SEO این امکان رو داره که محتوای متنی تکراری مربوط به محصولات رو شناسایی می‌کند که با این موضوع ما اعتبار بیشتری رو در گوگل کسب خواهیم کرد. چرا که نوشتن مطالب تکراری یکی از عوامل کاهش اعتبار و کم بودن سئو سایت‌های مختلف می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های اصلی این افزونه این است که قبل از نصب این پلاگین محصولات سایت ما به‌عنوان یک متن و نوشته ساده در دنیای وردپرس شناسایی می‌شد. اما با نصب این افزونه کالاهای سایت ما این امکان رو دارند که به صورت یک محصول تشخیص داده شوند نه به صورت یک متن ساده.

در واقع پس از نصب این افزونه بر روی فروشگاه اینترنتی خود شاهد تغییرات عمده‌ای خواهیم بود. به‌عنوان مثال این افزونه نقشه وب‌سایت ما رو از اطلاعات اضافی و نامرتبط با محصول پاک می‌کند و این اطمینان رو به ما می‌دهد که یک نقشه وب‌سایت کاملا بهینه خواهیم داشت.

افزونه Yoast Woocommerce SEO به صورت کامل با محصولات ما در ووکامرس سازگاری دارد. به بیانی دیگر اگر ما از ووکامرس برای سایت فروشگاهی خود استفاده می‌کنیم هیچ مشکلی برای استفاده از پلاگین Yoast Woocommerce SEO نخواهیم داشت. چرا که تنظیمات این دو به صورت خودکار با یکدیگر سازگاری پیدا می‌کنند.

با Yoast Woocommerce SEO شانس بیشتری به سایت خود بدهیم!

گزینه‌ی دیگری که در این پلاگین وجود دارد مدیریت سلسله نشانی‌ها می‌باشد. البته این قابلیت در ووکامرس نیز موجود است. اما این ویژگی در پلاگین Yoast Woocommerce SEO بهتر و با کیفیت‌تر است. چرا که سلسله نشانی‌ها در این افزونه شانس بیشتری به نسبت ووکامرس برای برگزیده شدن دارند توسط گوگل دارند در واقع ما با انتخاب این گزینه شانس این رو داریم که توسط گوگل انتخاب شویم. با استفاده از این ویژگی ما این امکان رو به کاربر خودمون می‌دیم که بتونه روند و مسیری رو که در سایت ما طی کرده است تا به محصول مورد نظر خودش برسه مشاهده نماید.

امکان معرفی محصولات در شبکه‌های اجتماعی

Yoast Woocommerce SEO این ویژگی رو در اختیار ما قرار می‌دهد که به معرفی محصولات سایت فروشگاهی خود در توییتر بپردازیم. یعنی با این افزونه ما می‌تونیم کالاهای خود را در توییتر ثبت کنیم و به کاربران توییتر امکان بازدید از محصولات خود را بدهیم. به دلیل بالا بودن آمار کاربران توییتر مطمئنا محصولات بازدید بیشتری در توییتر خواهند داشت که این موضوع برای رونق سایت ما بسیار مورد اهمیت است و باعث بالا رفتن آمار بازدید از سایت ما می‌شود.

اگر بخواهیم محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده‌ایم کلیک بیشتری در شبکه‌های مجازی داشته باشد این افزونه انتخاب بسیار مناسبی برای ما می‌باشد. این پلاگین اطلاعات محصول ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما را در شبکه‌های اجتماعی بهینه می‌کند و باعث می‌شود محصولات ما در این شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری بهتری داشته باشند.

 

فايل‌ها:
Yoast WooCommerce SEO plugin15.8داغ
تاريخ 1402-08-21 23:31:27
اندازه : حجم فايل 177.03 KB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

افزونه اتصال گوگل آنالیز به وردپرس GA Google Analytics Pro

افزونه سئو و بهینه ساز وردپرس Zynith SEO Plugin

افزونه smush pro پلاگین فشرده ساز تصاویر وردپرس اسماش نسخه ف

انجام بهینه تست A/B در وردپرس با Thrive Optimize

افزونه آنالیز و افزایش سرعت سایت وردپرس MainWP Page Speed

دانلود افزونه WPMU Dev Beehive Pro

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام

لطفا این محصول رو بروز کنید.
باتشکر

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام

لطفا این محصول رو بروز کنید.
باتشکر

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
لطفا نسخه جدید 13.9 رو قرار بدید
ممنونم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام بروز شد.

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template