نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

قالب فارسی وردپرس آنجل Angle

   دمو قالب  سازنده :تم فارست   سازگار با : جوملا 3x   سازگار با فارسی و RTL   نسخه : 1.18

 آنجل  به انگلیسی Angle یک قالب چند منظوره حرفه ای وردپرس به منظور ساخت انواع سایت های شرکتی ، فروشگاهی می باشد. سبک این قالب بسیار جدید و نوین می باشد و اگر از طرفداران سبک های جدید هستید این قالب بهترین گزینه برای شماست. این قالب از افزونه های ویژوال کامپوز و ووکامروس نیز استفاده می کند و دارای رنگ بندی نامحدود و محیط کاملا ریسپانسیو و سازگار با انواع دستگاه ها می باشد هم اکنون این محصول ارزشمند را از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
قالب فارسی وردپرس Angle
تاريخ 1397-10-29 12:40:20
اندازه : حجم فايل 206.8 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

قالب وردپرس آنجل دارای برگه ساز حرفه ای

دوستان عزیزم ، قالب وردپرس Angle بصورت کامل از برگه ساز حرفه ای و افزونه ویژوال کامپوزر پشتیبانی خواهد کرد ، توجه داشته باشید ، این قابلیت بصورت کامل به شما این امکان رو خواهد داد تا با استفاده از آن بتوانید به سادگی هر برگه ای رو طبق ذوق و سلیقه خودتون به سادگی طراحی و پیاده سازی نمایید و در این مسیر به هیچ مشکلی بر نخواهید خود .

 

قالب وردپرس Angle شامل افزونه لایر اسلایدر 

دوستان عزیز ، توجه داشته باشید که افزونه لایر اسلایدر ، یک افزونه کاملا حرفه ای و پیشتاز میباشد که با استفاده از آن خواهید توانست انواع اسلایدر ها را پیاده سازی کرده ، و جلوه ای نو را به وبسایت خود بدهید ، و طراحی وبسایت خودتون رو به نجو احسنت با کیفیت نمایید .

 

قالب وردپرس آنجل کاملا ریسپانسیو 

دوستان عزیز ، توجه داشته باشید یکی از مهمترین اصولی که یک قالب وردرپس حرفه ای در خود جای میدهد ، واکنش پذیری قالب خواهد بود ، به این منظور که این قالب وردپرس به سادگی در انواع دستگاه های نمایش دهنده قابلیت نمایش را داشته باشد و بتوانید با استفاده از آن به سادگی محیط وبسایت خود را نه تنها در دستکتاپ ها بلکه در تمامی دستگاه ها مانند موبایل ها ، تبلیت ها و … به سادگی مشاهده نمایید ، همچنین توجه داشته باشید که ریسپانسیو بودن یک وبسایت در حقیقت در نزد موتور های جستجو نیز یک موجب مهم به نظر می آید و قالب وردپرس آنجل نیز ازین قابلیت پشتیبانی خواهد نمود .

طرح بندی در قالب وردپرس Angle

خب دوستان عزیزم ، در صورتی که پیشنمایش اصلی قالب وردپرس آنجل را مشاهده نمایید ، متوجه خواهید شد که قالب وردپرس آنجل به صورت کامل از انواع طرح ها پشتیبانی خواهد نمود ، و شما به سادگی خواهید توانست با استفاده از قالب وردپرس آنجل انواع وبسایت ها را طراحی و پیاده سازی نمایید .

کلمات کلیدی: قالب وردپرس فارسی

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

قالب خبری وردپرس نیوز 2

قالب ژوپیتر | Jupiter - قالب ریسپانسیو چند منظوره

دانلود قالب انجمن وردپرس Seeko – پوسته واکنش گرا و حرفه‌ای ب

قالب وردپرس نور تم وردپرس چند منظوره حرفه ای | Noor

قالب چند منظوره وردپرس فلاکس Phlox فارسی

قالب ورک ریپ فارسی | وبسایت فریلنسری وردپرس پونیشا [workreap

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template