لیست بخش ها

آموزش سئو در 90 روز 90 Day SEO By Matthew Woodward

لینک محصول در سایت سازنده

همانطور که می دانید سالهاست در ایران آموزش های سئو درست و حسابی پیدا نمی شود ! حتی امسال که خیلی از آموزش های سئو برخی اساتید های (خودساخته!) را دیده ام که با نام های مدیر خود و سایتشان را نیز خطاب می کنند و به قیمت های نجومی چندین میلیونی آموزش های خود میفروشند. به این نکته پی برده ام که هیچ نکته جدیدی در این آموزش ها یافت نمی شود جز چند روش ساده بک لینک سازی و انتخاب کلمات کلیدی با گوگل و.. ! روش هایی که سالهاست دیگر همه می دانند و با چند سرچ ساده قابل فهمیدن هستند.بگذریم.. اما راه حل چیست؟ راه حل بروز بودن است و استفاده از جدیدترین متدهای جهانی ! همانطور که می دانید گلچین آنلاین در نسخه بین المللی خود یعنی جومپید ماهانه تعدادی آموزش های سئو جدید خریداری و منتشر می کند و به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم این آموزش ها را در ایران نیز منتشر کنیم. امروز با آموزش 90 Day SEO By Matthew Woodward در خدمت شما عزیزان هستیم. این آموزش به قیمت 997 دلار خریداری شده و نسخه رایگان در سطح اینترنت ندارد ! در این آموزش آخرین و جدیدترین روش های سئو ، انتخاب کلمات کلیدی ، و بالا آوردن یک کلمه کلیدی در گوگل در طی 3 ماه را آموزش خواهید دید. این آموزش بروز بوده و  زبان این اموزش انگلیسی است و شاید با خود فکر کنید : هی ! من که انگلیسی بلد نیستم ! ولی تنها کافیت به روش ها ، منابع و حرکات دقت کنید تا کل داستان دستتان بیاید ! این آموزش جذاب در فصل هایی که در ادامه مطلب اشاره می شود برای دانلود قرار داده شده و هم اکنون می توانید آن را با لینک مستقیم از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
90 Day SEO By Matthew Woodward
اندازه : حجم فايل 311 B

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

ویژه اعضای 3 ماهه و بالاتر .- در صورتی که جزو اعضای 1 ماهه هستید می توانید از منوی کاربری در بالای سایت اشتراک خود را به 3 ماهه یا بالاتر ارتقاء دهید.

کلمات کلیدی: آموزشی

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

آموزش دانلود رایگان عکس های استوک از سایت های پول همانند شات

پکیج کتاب های پرفروش و پربازدید برنامه نویسی وب به زبان انگل

آموزش دانلود رایگان و دسترسی به تمام محصولات سایت Envanto

ویدئو روش های چند میلیون دلاری سئو SEO 2021 – Million Dollar

معرفی بهترین روش های کسب درآمد از سایت

طراحي سايت با سيستم مديريت محتوا يا برنامه نويسي از صفر

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template