لیست بخش ها

3 وب سایت برای یادگیری مهارت های جدید (مربیگری)

آموزش جاوا

آموزش جاوا اسکریپت

آموزش Html

مربیگری

برای کسانی که به دنبال راهنمایی شخصی و حرفه ای هستند، مربیگری آنلاین ساختار تجربیات مربیگری را با راحتی یک دوره آنلاین مطابقت می دهد.

  • me: Coach.me یک برنامه رایگان برای مربیگری و ردیابی اهداف ارائه می دهد. خدمات پولی با دسترسی انحصاری بیشتر به بیش از 8000 مربی شخصی، از جمله مربیگری رهبری شخصی که مشکلات و اهداف خاص محل کار شما را برآورده می کند، ارائه می شود.
  • The Muse: The Muse یک سایت حرفه ای همه در یک است که شامل تابلوهای شغلی، تجزیه و تحلیل شرکت، اما مهمتر از همه، گزینه های مربیگری آنلاین زیادی است. کاربران از میان پایگاه داده عظیمی از مربیان انتخاب می کنند، سپس سبک مربیگری مورد نظر خود را انتخاب می کنند. مربیان برای جلسات پرسش و پاسخ 30 دقیقه ای و بررسی سریع رزومه در دسترس هستند، اما آنها همچنین آماده شروع روابط بلندمدت مربی هستند.

 زبان ها

چه در حال یادگیری یک زبان جدید برای سفر، کار یا صرفاً برای سرگرمی باشید، این سایت‌ها ابزارهای ارزشمندی برای آموزش دوزبانه‌ها هستند.

 

  • Babbel: با این پلت فرم یادگیری آنلاین سرگرم کننده و جذاب، یک زبان جدید بیاموزید. کاربران ماهانه برای این سرویس اشتراک پرداخت می کنند، اما تازه واردان می توانند با خرید دوره، یک درس رایگان را امتحان کنند.
  • Duolingo: این سرویس رایگان از امتیازها، سطوح و دستاوردها استفاده می کند تا یادگیری یک زبان جدید را سرگرم کننده و اعتیاد آور کند. شروع آسان است. فقط برنامه را دانلود کنید، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید، یک زبان را انتخاب کنید، و آماده کار هستید.

 

 درس زندگی

در اینجا بینش هایی در مورد زندگی، خلاقیت، شادی، اقتصاد، سلامت و بسیاری موارد دیگر خواهید یافت. این دوره ها به منظور ایجاد انگیزه در شما، گسترش ذهن و تشویق شما برای اقدام است.

 

  • Daily Burn :اگر می خواهید مهارت های تناسب اندام را به زندگی خود اضافه کنید، روزانه سوختگی بهترین مکان برای شروع است. با پرداخت حق عضویت ماهانه، کاربران به هزاران ویدیوی تمرینی و گروه‌های شخصی‌شده دسترسی دارند. اگر می خواهید احساس باشگاه در اتاق نشیمن خود داشته باشید، می توانید جلسات تمرینی زنده را تنظیم کنید که هر روز صبح برای اعضا پخش می شود.
  • HighBrow: HighBrow در دوره های کوتاهی که روزانه به صندوق پستی شما ایمیل می شود، تخصص دارد. موضوعات می توانند سنتی یا خارج از جعبه باشند، از جمله کلاس هایی مانند "مقدمه ای بر کالاها و بازارهای کالا"، "چگونه عکس ها را در لایت روم ویرایش کنیم" و "چگونه حافظه خود را بهبود دهیم."
  • Insight Timer: Insight Timer یک برنامه تلفن همراه است که برای علاقه مندان به مدیتیشن طراحی شده است، اما برای استفاده از این ابزار لازم نیست راهب باشید. دوره های سکولار شنوندگان را از طریق مدیتیشن، تمرینات فکری و گفتگو در مورد مسائل روزمره مانند شادی، غم و بی خوابی راهنمایی می کند. برخی از دوره ها رایگان هستند، اما می توانید برای هر دوره اضافی که علاقه شما را برانگیخته است، هزینه پرداخت کنید.

 

آموزش آنلاین

این سایت‌ها از تکنیک‌های یادگیری الکترونیکی برای به اشتراک گذاشتن مهارت‌های خاص در محل کار استفاده می‌کنند که به حرفه‌ای‌ها کمک می‌کند تا حرفه خود را ارتقا دهند.

 

  • OpenSesame: از بین انواع دوره های آموزشی آنلاین که به طور خاص برای تقویت بهره وری در تجارت طراحی شده اند، انتخاب کنید. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، مشاوران می توانند به تنظیم بار دوره بر اساس اهداف شما کمک کنند.
  • Thinkful: Thinkful طرح های صلب طبقاتی را به نفع رویکرد شخصی تر کنار می گذارد. برای ایجاد اهداف شغلی خاص با یک مربی شخصی به صورت انفرادی کار کنید و در عین حال شبکه ای از متخصصان با علایق مشترک ایجاد کنید. برخی از دوره‌ها کار را تضمین می‌کنند و تا زمانی که آن را نگیرید هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کنند.
کلمات کلیدی: ریپورتاژ آگهی

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template