نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

کد تخفیف ویژه عید 1399

با سلام. همانطور که می دانید در چندماه گذشته با توجه به افزایش شدید قیمت دلار و همچنین افزایش هزینه های جانبی و درخواست های کاربران بنا بود تا افزایش قیمتی در اشتراک ها از اسفندماه داشته باشیم . اما با توجه به شیوع کرونا در کشور و افزایش فشار روی کسب و کارهای مختلف تصمیم بر این شد تا اطلاع ثانوی افزایش قیمت اشتراک ها متوقف گردند تا کاربران بتوانند با همان هزینه یکسال گذشته اشتراک خریداری یا تمدید کنند.

همچنین به جهت حمایت از کاربران گلچینی کد تخفیف 20 درصدی به مناسب عید نوروز برای خرید اشتراک 6 ماهه و 1 ساله در نظر گرفته شد تا بتوانید با قیمت پایینتر اشتراک ها را خریداری کنید .

کد تخفیف : 201399 

دقت بفرمایید که کاربرانی که قبلا اشتراک 6 ماهه و یکساله داشتند نیاز به کد تخفیف ندارند و با کلیک روی گزینه تمدید اشتراک به صورت خودکار اشتراکشان با تخفیف ویژه محاسبه خواهد شد و با قیمت کمتر از سال قبل می توانند اشتراک خود را تمدید کنند .

برای کاربران تمدیدی مجددا بین 10 الی 15 هزارتومان روی تخفیف قبلی تخفیف لحاظ شده تا با کمترین هزینه تمدید کنند. این تخفیف جدید تنها تا 1 فروردین فعال است.برای مثال کاربران تمدیدی می توانند با 40 هزارتومان تخفیف اشتراک یکساله خود را تمدید کنند این شرایط فقط تا پایان اسفند برقرار است.(کاربران تمدیدی نیاز به کد تخفیف ندارند)

کافیست از منوی کاربری روی اشتراک خود کلیک کرده و گزینه تمدید را انتخاب کنند تا با قیمت کمتر اشتراکشان را تمدید کنند.

کاربرانی که قصد خرید اشتراک جدید دارند نیز از کد تخفیف : 201399  استفاده کنند

 

 

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام واحترام توی این مطلب نوشتید که با کد 201399 برای تخفیف نوروزی خرید اقدام کنیم ولی وقتی برای ثبت نام و انتخاب پنل میرم هیچ فیلدی برای درج کد تخفیف نگذاشتین لطفا راهنمایی کنید چطوری این کاررو انجام بدم و از تخفیف نوروزی برای ثبت نام بهرمند بشم. ممنون

This comment was minimized by the moderator on the site

احتراما مهلت کد تخفیف به پایان رسیده.
و فقط قابل استفاده در اشتراک 1 ساله و 6 ماهه بوده
لطفا از قسمت تماس باما برای ذریافت تخفیف اشتراک یکساله در ارتباط باشید

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template