لیست بخش ها

هاست بکاپ آلمان گلچین آنلاین با هزینه پایین و کیفیت بالا

هاست بک آپ ( Backup host ) هاست بکاپ و پشتیبان گلچین آنلاین برای آن دسته از کاربرانی مناسب می باشد که نیاز دارند از داده های هاست و یا سرور خود همواره در مکانی مطمئن بکاپ ( پشتیبان ) داشته باشند و در صورت لزوم بتوان آنها را بازیابی نمایند. از مزیت هاست بکاپ وجود سخت افزار های پرسرعت میباشد که سرعت انتقال داده ها را چند برابر می کند. اگر هاست دانلود دارید فضا بکاپ برای شما صد در صد ضروری است و اگر هاستی دارید که سایت شما بر روی آن بارگزاری شده و حتی دارای فضای بکاپ مجزا نیز می باشد به شما پیشنهاد میکنیم که بازهم از سایت خود بکاپ داشته باشید چرا که اکثر سرویس دهنده های هاستینگ از سرور های بکاپ را در نزدیکی سرور اصلی نگهداری می کنند که همین امر موجب می شود در صورتی که در دیتاسنتر مشکلی به وجود آید اطلاعات بکاپ نیز از دسترس خارج شوند. از همین رو هاست بکاپ یک امر ضروری برای هر مدیر سایتی است. همچنین در هاست بکاپ می توانید اطلاعات کاری ، نرم افزاری و.. را نیز ذخیره سازی نمایید تا همیشه مثل یک هارد آنلاین در دسترس شما باشد و از هر جایی بتوانید به فایل های مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

هاست بکاپ برای کاربران گلچین آنلاین با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده و در مقایسه با تمامی هاستینگ های کشور با قیمت بسیار پایینتری عرضه شده تا کاربران بتوانند اطلاعات مهم و حیاتی سایت خود را در محیطی امن نگهداری نمایند.

  • فضای اولیه : 15 گیگابایت
  • هزینه : 100 هزارتومان  سالانه - به ازای هر 15 گیگابایت
  • پهنای باند : نامحدود
  • محل سرور : آلمان
  • پورت : 1 گیگابیت و سرعت بالا برای آپلود
  • نوع دسترسی : FTP برای درخواست هاست بکاپ لطفا از منوی پشتیبانی تیکت ارسال نمایید.
    در صورتی که از کاربران گلچین آنلاین نیستید از بخش تماس باما  یا ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید در خواست هاست بکاپ ارسال نمایید.
کلمات کلیدی: بکاپ

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template