لیست بخش ها

شناسایی زبان سایت وردپرسی توسط گوگل با hreflang

دمو افزونه   سازگار با : وردپرس   نسخه :  1.10

 سئوی وب سایت موضوع بسیار  پر اهمیتی است که همیشه ذهن صاحبان وب سایت‌ها را درگیر می‌نماید. گاهی فاکتورهای مناسبی را برای رسیدن به موفقیت انتخاب نموده و گاهی به اشتباه دست به اقداماتی می‌زنند که اصلا به نفع سایت نیست. بهترین و موثرترین راه فهمیدن زبان سایت توسط موتورهای جستجو تگ hreflang است. این افزونه تگهای hreflang را تولید میکند و به گوگل میفهماند که این مطلب از سایت به زبان فارسی است. درنتیجه گوگل اولویت بسیار بالاتری را به سایتی که hreflang دارد میدهد. هم اکنون این افزونه ارزشمند را می توانید از گلچین آنلاین دانلود کنید.

فايل‌ها:
معرفی افزونه مدیریت hreflang1.10
اندازه : حجم فايل 300.81 KB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

What is Rel="Alternate" Hreflang="x"?

Introduced by Google in December 2011, the hreflang attribute allows you to show search engines what the relationship is between web pages in alternate languages. It's useful when you've created content that's specific to a local audience. The hreflang attribute adds a signal to search engines that a user querying in language "x" will want this result instead of a page with similar content in language "y".

For example, if you create a Spanish-language version of your English-language homepage, you would tag it as "Español" by using hreflang="es" so that searchers with an IP address that a search engine has reason to believe is in a Spanish-speaking country are served that page in Spanish instead of the English version. This can decrease your bounce rate and increase your conversions by making sure your target audience lands on the version of your page most appropriate for them.

Hreflang can also be used to show that you have content targeted toward variants of a single language. If that's the case, you can target your pages even more specifically by extending the hreflang attribute with annotations that indicate which region the content is localized for, e.g. Spain hreflang="es-es" versus Mexico hreflang="es-mx". This is particularly useful to geotarget users to control for variations in currency, shipping, seasonality, and culture.

Hreflang is a signal, not a directive. That means that other SEO factors may override the hreflang attribute and cause a different version of your page to rank higher. To give search engines the clearest possible signals about which pages are for users in which language, make sure you're using other international SEO best practices.

Note that while Google and Yandex currently use the hreflang attribute, Bing uses language meta tags instead.

کلمات کلیدی: چندزبانه

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template