نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها

ویجت های مطالب در جوملا ARI Smart Content

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه : 2.2.37

 ARI Smart Content  مجموعه ای از ابزار برای انتشار مطالب است که شبیه به افزونه ویجت کیت می باشد. این مجموعه ابزار شامل : جدول، چارت ، اسلایدر ، منوی آکاردئونی ، تب ساز، گالری تصاویر ، گالری فایل،لایت باکس و.. می باشند. که به راحتی می توانید آن ها را به مطالب خود اضافه نمایید.

فايل‌ها:
ARI Smart Content2.2.37
اندازه : حجم فايل 3.11 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

  • در اغلب موارد شما به دانش فنی نیاز ندارید تا بتوانید از قدرت های مختلف افزونه های مختلف در جوملا استفاده کنید! سیستم. بیش از حد، شما لازم نیست که برای جوملا  افزونه های مختلف پیدا کنید و هزینه  کنید! افزونه های جوملا مانند جدول، جزء زبانه ها، افزونه آکوردئون، افزودنی سبد، جوملا! نوار لغزنده اخبار و تصویر، CSV و پسوند پایگاه داده و غیره. افزونه شامل برنامه های زیر است:     آکاردئون یک افزونه ریسپانسیو  با پشتیبانی از تم های رابط کاربر جی کوئری ایجاد می کند. می توانید آکوردئون را از موارد درون خطی بر اساس K2 یا جوملا ایجاد کنید!     ابر چرخ فلک یک چرخ فلک 3D دوستانه و رسپانسیو  است. پشتیبانی از پارامترهای زیادی برای سفارشی سازی و می تواند با افزودنی های سبد یکپارچه شود.     Datatable پیشرفته جدول پیشرفته با مرتب سازی، فیلتر کردن، پیگیری و سایر توانایی های مفید است. پشتیبانی از تم های UI جی کوئری و بارگیری داده ها از طریق AJAX.     لغزان آسان یک نوار لغزنده پاسخگو با پشتیبانی از تم ایجاد می کند. می توانید آن را از موارد درون خطی، بر اساس موارد K2 یا جوملا ایجاد کنید! مقالات     Fancybox یک سبد دوستانه همراه با توانایی نمایش داده ها از منبع مختلف و پارامتر زیادی برای سفارشی سازی است.     فایل لودر فایل ها را به جوملا جاسازی می کند! مقالات یا مطالب دیگر. می توان برای ایجاد یک سیستم قالب اولیه استفاده کرد، استفاده از متغیرها در فایل ها امکان پذیر است.     نمودار Google یک نمودار پاسخگو را نشان می دهد. پشتیبانی از انواع نمودار های مختلف مانند نمودار منطقه، نمودار نوار، ستون نمودار، نمودار خط و نمودار پایه.     جدول HTML یک جدول HTML بر اساس داده های منبع داده شده انتخاب شده (پایگاه داده، فایل های CSV و غیره) ایجاد می کند.     گالری رسانه ایجاد یک گالری عکس پاسخگو با پشتیبانی از صفحه بندی و توانایی آن را با ادغام با پسوندهای سبد.     لغزان Nivo یک کشویی تصویری قدرتمند و دوستانه همراه با پشتیبانی از اثرات مختلف انتقال (از جمله اثر سوختگی کین) است. این می تواند با پسوند های مختلف سبد یکپارچه شود.     تکرار کننده داده ها را از منبع داده انتخاب شده بر اساس الگوی تعریف شده نشان می دهد.     Org Google Chart نمودارهای سازمانی را با استفاده از نمودار گوگل API ایجاد می کند.     سبد زیبا  یک افزونه Lightbox قدرتمندی با پشتیبانی از تم ها است. می توانید تصاویر، فیلم ها، اشیاء فلش، صفحات وب و سایر محتویات را نشان دهید.     زبانهها محتوای Tabbed پاسخگو را با پشتیبانی از تم های رابط کاربری جی کوئری ایجاد می کند. می توانید آن را از موارد درون خطی بر اساس جوملا ایجاد کنید! مقالات یا موارد K2.
کلمات کلیدی: مطالب

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template