لیست بخش ها

دانلود رایگان افزونه داشبورد اختصاصی در مدیریت جوملا

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3x   نوع : ماژول   نسخه : 1.2.2 

 اگر قصد دارید مدیریت سایت جوملایی خود را مقداری اختصاصی‌تر کنید و دسترسی به بخش های مختلف مدیریت سایت تان را راحت تر کنید افزونه داشبورد اختصاصی جوملا به شما کمک می کند تا بتوانید گزینه‌های پر کاربرد مدیریت سایتتان را در دسترس بیشتری قرار دهید. این افزونه تعداد تب پیش فرض دارد و همچنین شما توانایی اضافه کردن تب های دلخواه نیز دارید مثل اضافه کردن مطلب یا  ویرایش یک مطلب خاص و ده ها مورد دیگر. از دیگر امکانات این افزونه می توان به اضافه کردن یک پیام اختصاصی برای مدیر نیز اشاره کرد بنابراین این افزونه مناسب افرادی می باشد که تازه کار با جوملا را فرا گرفتند و همچنین ویژه طراحان سایت می باشد که مشتریان آنها کار با جوملا را بلد نیستند و فقط می خواهند از بخش های محدودی از سایت استفاده کنند. هم اکنون این افزونه ارزشمند را از گلچین آنلاین به صورت رایگان دانلود کنید.

 

نتیجه تست و بررسی افزونه : پس از نصب این افزونه روی آخرین نسخه جوملا تا به امروز یعنی نسخه ۳.۹.۴ یک ماژول به بخش ماژول های مدیریت اضافه شد با ورود به این ماژول شاهد بخش های مختلف و طرح های مختلف هستیم. برخی تب ها پیش فرض می باشند و تنها قابلیت فعال یا غیر فعال کردن دارند و همچنین بخشی به نام تب های سفارشی وجود دارد که در آن می توانید تب اختصاصی خود را وارد کنید. همچنین می توانید برای هر تب گزینه های مختلفی را تعیین کنید و برای هر گزینه آیکون اختصاصی تنظیم نمایید. همچنین در این ماژول بخش وجود دارد که به راحتی می توانید متن مورد نظرتان را برای نمایش به مدیر ها قرار دهید. این اصول تا حدود زیادی سبک و کار با آن راحت می باشد. و همچنین از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کند.

کلمات کلیدی: رایگان

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

قالب شرکتی جوملا Joomlabuff Builder

دانلود رایگان ماژول پاناروما جوملا 3D Panaroma

دانلود رایگان افزونه گالری جوملا AMGallery با افکت سیاه و سف

دانلود رایگان گالری تصاویر برای جوملا MD Gallery

دانلود رایگان افزونه CB Query Field -کوئری گرفتن از دیتابیس

دانلود رایگان ماژول نمایش نمونه کار جوملا OK Animated Card p

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template