لیست بخش ها

افزونه تیکت و پشتیبانی جوملا - JoomHelpdesk

   دمو افزونه   سازگار با : جوملا 3 و 4   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه :  1.0

 JoomHelpdesk افزونه ای جذاب برای ایجاد یک سیستم پشتیبانی قوی و تیکت دهی در جوملا می باشد. این افزونه محصول دیگری از شرکت joomboost است. که دارای امکانات زیادی است. که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد

پشتیبانی تیکت     هر درخواست پشتیبانی به عنوان یک تیکت توسط مشتری شما مطرح می شود، آنها لازم نیست برای انجام این کار به وب سایت شما وارد شوند - آدرس ایمیلی که ارائه می دهند با یک رمز عبور صادر می شود که می توانند از آن برای پیگیری پیشرفت خود استفاده کنند. تیکت.
    تیکت‌ها را می‌توان به‌طور خودکار بر اساس بخش، محصول یا دسته‌بندی به دست‌گیرندگان هدایت کرد. پشتیبانی خود را سفارشی کنید     همه بخش‌های فرآیند پشتیبانی کاملاً قابل تنظیم هستند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید بهترین تناسب را داشته باشید - از محصولات و بخش‌ها گرفته تا وضعیت تیکت و اولویت آن، شما تصمیم می‌گیرید. ادغام ایمیل     درخواست پشتیبانی اولیه از یک کاربر را می توان از طریق ایمیل ارسال کرد و برای اطمینان از ردیابی و پاسخ به آن یک تیکت ایجاد می کند.
    تنظیماتی که انتخاب می‌کنید هر بار که یک تیکت ایجاد می‌شود یا اقدامی انجام می‌شود، اعلان‌های ایمیلی را در اختیار کاربران و کنترل‌کننده‌ها قرار می‌دهد. قالب‌های ایمیل WYSIWYG قابل ویرایش هستند، بنابراین می‌توان آنها را به راحتی تغییر داد تا از کسب و کار شما به‌روز بمانند.
    کاربران و گردانندگان می توانند از طریق ایمیل یا با ورود به وب سایت شما به تیکت ها پاسخ دهند. نمای لیست کنترل کننده تیکت     تیکت ها را می توان به روشی که شما ترجیح می دهید، بر اساس فیلدهایی که در آن تنظیم کرده اید، فهرست کنید.
    فیلدها را می‌توان خاموش یا خاموش کرد تا در توابع جستجو گنجانده شود، و به کنترل‌کننده‌های تیکت امکان می‌دهد در هر فیلد اطلاعاتی مربوطه در یک تیکت جستجو کنند. ارسال فرآیند، نظرات مدیر خصوصی     گردانندگان تیکت خود را تعیین کنید که با کدام محصول، بخش و تیکت دسته بندی می توانند برخورد کنند. این مشخص می کند که سیستم چگونه تیکت ها را بین گردانندگان توزیع می کند. تیکت ها را می توان در صورت نیاز به سایر بخش ها، مسئولین یا کاربران ارسال کرد.
    سایر ویژگی‌ها عبارتند از ردیابی کامل حسابرسی در دسترس برای هر تیکتی که ارائه می‌شود و نظرات خصوصی را می‌توان توسط کنترل‌کننده‌ای که کاربر نمی‌بیند به تیکت اضافه کرد. زمینه های قابل تنظیم     تیکت ها کاملاً قابل تنظیم هستند، با فیلدهای نامحدود برای نمایش اطلاعات یا ورودی در دسترس هستند.
    مجوزهای فیلد سفارشی توسط شما تخصیص داده می شود که به کاربر امکان دیدن و ویرایش، مشاهده کاربر ویرایش کنترل کننده یا فقط مشاهده و ویرایش توسط کنترلر را می دهد.
    یک سیستم پلاگین آسان برای ایجاد انواع فیلدهای سفارشی خود در دسترس است. پشتیبانی کامل از چند زبان / ACL     پشتیبانی کامل چند زبانه به اجزای ما اجازه می دهد تا به طور کامل با یک وب سایت چند زبانه یکپارچه شوند.
    جوملا! پشتیبانی از لیست کنترل دسترسی (ACL) به شما این امکان را می دهد که بخش هایی از سیستم پشتیبانی خود را بر اساس جوملا کاربر محدود کنید! گروه گروه بندی تیکت ها     با مجوزهای بسیار قابل تنظیم، گروه های تیکت به سادگی به مجموعه ای از کاربران اجازه می دهند تیکت ها را به اشتراک بگذارند. بخش سوالات متداول     قابل تنظیم در سراسر از جمله گزینه های نمایش متعدد
    دسته بندی های متعدد در دسترس است
    ماژول فهرست بندی دسته ها
    سوالات متداول قابل ویرایش در قسمت جلویی و باطن وب سایت شما
    جستجوی سوالات متداول از جمله جوملا! ادغام جستجو
    نمای سوالات متداول ویژه
    برچسب‌های سؤالات متداول - سؤالات متداول مشابه را با هم گروه‌بندی کنید بخش گواهینامه ها     توصیفات را می توان مستقیماً در وب سایت شما نوشت
    تعدیل کامل و کپچا
    هر دو بخش عمومی و خاص محصول
    ماژول برای فهرست کردن توصیفات
    توصیفات را در بخش اختصاصی یا هر جایی که در وب سایت شما دیده می شود، تعدیل کنید. بخش دانش نامه

    کتابخانه مقالات گروه بندی شده بر اساس محصول و دسته های تو در تو.
    رتبه بندی و نظر در مورد مقالات، جستجو یا مرور با رتبه بندی یا نظر
    فایل‌ها را به مقالات پیوست کنید
    دکمه مقاله چاپ آسان در دسترس است
    حالت های نمایش قابل تنظیم واژه نامه     واژه نامه ای از اصطلاحات مورد استفاده در وب سایت شما.
    Tooltip اصطلاحات واژه نامه را در سراسر وب سایت شما برجسته می کند
    می تواند در یک صفحه نمایش داده شود یا بر اساس حروف گروه بندی شود
    جوملا! افزونه محتوا برای نمایش در هر نقطه از سایت
    افزونه محتوا برای نمایش در اجزای Freestyle لازم نیست اطلاعیه ها     لیست اطلاعیه های نمایش داده شده
    نمایش اختیاری نظرات کاربران
    شامل یک ماژول برای نمایش آخرین اطلاعیه ها

 

 

فايل‌ها:
JoomHelpdesk 1.0
اندازه : حجم فايل 4.36 MB

برای دانلود این محصول شما نیاز به خرید اشتراک دارید اگر عضو هستید با حساب کاربری خود وارد شوید.

کلمات کلیدی: پشتیبانی آنلاین

 ممکنه این مطالب هم براتون جالب باشه                                  

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template