Image is not available
Image is not available

8 هزار بازدید واقعی در روز شوخی نیست !

Image is not available
Arrow
Arrow
Shadow
Slider

آیا میدانید :   تنها کانال رسمی گلچین آنلاین در تلگرام این کانال است و گلچین آنلاین هیچ کانال دیگری در تلگرام ندارد؟

سیستم تیکت دهی پیشرفته و فارسی MaQma Helpdesk

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

1
Like
+1
Dislike
0

سیستم تیکت دهی پیشرفتهMaQma Helpdesk

   دمو افزونه  شرکت سازنده : Components Lab  سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,ماژول   نسخه افزونه : 4.2

MaQma Helpdesk یکی از برترین و بی نظیرترین کامپوننت های پشتیبانی در جوملاست که رغیب سرسختی برای آر اس تیکت به شمار می رود. و همچنین در دسته مشهورترین ها(poplur) در سایت جوملای جهانی قرار دارد. این کامپوننت مخصوص سایت سیستم تیکت دهی و پشتیبانی سایت می باشد.و دارای امکانات گسترده ای می باشد که در زیر به آن اشاره میکنیم :

ویژگی ها :

  • امکان ارسال تیکت و پاسخ دهی به تیکت
  • امکان ساخت دانش نامه(پاسخ از پیش آماده شده) برای تیکت ها
  • امکان تعیین دسترسی های مختلف برای تیکت ها
  • امکان پاسخ دهی به تیکت ها از طریق منوی کاربری (بدون نیاز به ورود هر پشتیبان به بخش مدیریت)
  • امکان الحاق فایل به هر تیکت
  • امکان نشان هشدار یا جمله ای به صورت پاپ آپ قبل از ارسال تیکت
  • امکان ساخت مجموعه و زیر مجموعه
  • امکان نظردهی و امتیاز دادن به پاسخ دهی تیکت ها
  • دارای بخش آمار و آنالیز اختصاصی تیکت ها
  • امکان فیلتر و جستجوی تیکت ها
  • سازگار با : جومسوشیال,ویرچومارت,جومفیش,mostree
  • بخش کاربری فارسی و مدیریت انگلیسی(از انجاییکه ارسال و پاسخ دهی به تیکت از طریق بخش کاری انجام می شود .بخش مدیریت فارسی نشده.)

کامپوننت پشتیبانی Freestyle Support Portal فارسی

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

0
Like
0
Dislike
0

freestyle support portal

Joomla Versions

دمو و سایت سازنده          نسخه افزونه : 

بروز رسانی شده در تاریخ : 94/11/26

تقریبا سیستم پشتیبانی در جوملا را همه با کامپوننت آر اس تیکت می شناسند.اما افزونه ای که امروز منتشر می شود. رقیبی بسیار سرسخت و جدی برای این کامپوننت است ! کامپوننت Freestyle support portal یکی از قوی ترین کامپوننت های تیکتینگ و پشتیبانی و نظردهی جوملاست.این کامپوننت که در واقع تلفیقی از چندین کامپوننت از جمله :  بخش پشتيباني براي تيكت زدن توسط كاربران و مديريت تيكت ها, دانش نامه, پرسش و پاسخ (سوالات متداول), اطلاعيه ها و اعلان ها, واژه نامه, نظرات، انتقادات و پيشنهادات می باشد و  برای اولین بار در ایران به صورت کامل فارسی ساز شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته .از جمله خصوصیات بارز این کامپوننت و برتری آن نسبت به آر اس تیکت می توان به امکان خصوصی سازی و کاستومایز کاردن بسیار زیاد آن اشاره کرد!

نکته : گلچین آنلاین تنها ارائه دهنده اختصاصی و اورجینال این کامپوننت به صورت فارسی هم در بخش مدیریت و هم کاربری می باشد.

کامپوننت تبادل پیغام خصوصی و پشتیبانی کاربران در جوملا uddeIM

در تاریخ . مجموعه : تماس‌ و بازخورد

0
Like
0
Dislike
0

کامپوننت تبادل پیغام بین کاربران

   دمو ندارد  شرکت سازنده : slabihoud.de  سازگار با : جوملا 3x   نوع : کامپوننت, پلاگین,   نسخه افزونه :  3.9

اگر دوست دارید کاربرانتان امکان تبادل پیغام بین هم را داشته باشند. این افزونه را از دست ندهید. توسط افزونه تبادل پیغام .. می توانید یک بخش اختصاصی برای ارسال پیام.دریافت پیام در پروفایل کاربرانتان راه اندازی کنید. همچنین می توانید از این افزونه به عنوان یک سیستم پشتیبانی نیز استفاده کنید. افزونه تبادل پیغام کاملا فارسی و همراه با تقوین شمسی می باشد.و توانایی اتصال به کامپوننت شبکه مجازی ساز cb را نیز دارد.

دانلود کامپوننت پشتیبانی akeeba ticket تجاری برای جوملا 2.5 و 3

در تاریخ . مجموعه : سيستم پشتيباني

0
Like
0
Dislike
0

akeeba ticket

akeeba ticker سیستم پشتیبانی جوملا 3

سیستم پشتیبانی و تیکت جوملا 3

2015 01 21 081910

کامپوننت پشتیبانی و تیکت دهی آکیبا تیکت (نسخه کاملا تجاری) برای اولین بار توسط گلچین آنلاین فارسی و بهینه شده و برای جوملا 2.5 و 3.3 منتشر شده است.

همانطور که می دانید تمامی نسخه های کامپوننت معروف آر اس تیکت که در ایران وجود دارد با جوملا 3.3 سازگار نیست. از این رو تصمیم گرفتیم .تا برای پر کردن این خلاء نسخه تجاری این کامپوننت را که دارای امکانات بسیار زیادی است فارسی سازی و منتشر کنیم.

امکانات :


1- قابلیت ثبت مجموعه یا دپارتمان های چندگانه
2- قابلیت ارسال تیکت خصوصی و عمومی
3- ارسال و پاسخگویی به تیکت از طریق وبسایت
4- قابیت باز، بسته و در انتظار نگه داشتن تیکت
5- قابلیت درج هزینه برای ارسال انواع تیکت خصوصی و عمومی و ارسال پاسخ و ...
6- قابلیت درج یادداشت های مدیریتی و قابل مشاهده برای کارمندان
4- روبوت پاسخگوی خودکار البته باید جواب ها و متا های عنوان رو وارد کنید تا درست جواب ارسال کنه
5- قابلیت مدیریت تیکت ها از طریق مدیریت
6- آمار بسیار کامل و دقیق در بخش مدیریت
7- قابلیت ارسال ایمیل و باز کردن تیکت فقط با ایمیل( فقط در همین نسخه تجاری)

8-قابلیت ایجاد فیلد اختصاصی ( فقط در نسخه تجاری) و .....

 (این نسخه با جوملا 3.3.6 که آخرین نسخه جوملاست کاملا سازگاری دارد)