نوروز امسال رو با یک تخفیف حسابی شروع کن + کد تخفیف 400 هزارتومانی اشتراک 1 ساله: N1403

لیست بخش ها
  1. جذابترین ها
  2. ویژه ها
  3. قالب های فارسی
  4. آموزش های جدید
  5. برنامه های سئو

بهترین افزونه ارسال خودکار مطالب جوملا به شبکه های اجتماعی چیست؟

اگر روزی بخواهید وارد بازار کار سئو شوید یا اینکه سایت خود را بهینه سازی کنید. مطمئن به یک مطلب ثابت و تکراری میرسید : فعالیت در شبکه های اجتماعی نقش بسیار زیادی در سئو و بهینه سازی سایت دارد.اما چرا؟ بگذارید بهتر توضیح دهم :
طبق آمار ها و نظر سئوکاران می توان گفت هر سیگنال که از رسانه های اجتماعی به خصوصGoogle plus و twitter دریافت شود در رتبه بندی سایت در موتور های جستجو موثر می باشد .

سیگنال دریافتی چیست ؟
منظور از سینگال های دریافتی فعالیت هاییست که در رسانه های اجتماعی صورت می گیرند ، به طور مثال می توان به لایک ، ریتوییت ، لینک و ... اشاره نمود . اما نکته مهم و قابل توجه ای که مطرح می شود این است که علاوه بر مبحث بهینه سازی وب سایت ،بهینه سازی رسانه های اجتماعی به خصوص twitter و facebook مکانی خوب برای جذب مشتری و افزایش فروش شما می باشند.
کار شبکه های اجتماعی :
گوگل به طور واضح اعلام نموده است که رسانه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر موتور های جستجو ندارد اما به طور غیر مستقیم تاثیر گذار اند. با محبوب شدن در شبکه های اجتماعی تعداد بازدید از لینک مطلب منتشر شده بالا رفته و باعث افزایش بازدید از وب سایت شما می گردند.
مزایا استفاده از شبکه های اجتماعی :
• افزایش ترافیک سایت
• ایجاد پلی مطمئن میان شرکت و مشتریان
• ایجاد برند با کمترین هزینه
روش بازاریابی در شبکه های اجتماعی :
• داشتن برنامه ریزی و زمان بندی برای شرکت در شبکه های اجتماعی و ارسال مطالب در آن ها
• ترکیب مطالب ارسالی با تصاویر و ویدیو های معتبر برای به اشتراک گذاشتن در فضای مجازی
• استفاده از یک تصویر برای معرفی نام تجاری و شرکت در طراحی وب سایت
• قرار دادن لینک برای مشاهده کامل مطلب در وب سایت
• معرفی کسب و کار خود در پست ها و دعوت از مخاطبین برای دیدن وب سایت شما

با این اوصاف و تعاریف حالا می دانیم که نقش شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت بسیار مهم است. خب حالا بهتر است برویم سراغ جوملا : اگر بخواهید سایت خود را به هر نحوی به شبکه های اجتماعی متصل کنید نیاز به افزونه های مخصوص اینکار دارید.اما متاسفانه یا خوشبختانه افزونه های بسیاری برای این کار وجود دارد به طوری که گاها کاربر سرگیجه میگیرد و در انتخاب درست افزونه وقت و زمان زیادی را از دست می دهد...

معرفی شبکه های اجتماعی پرکاربرد :

توییتر

شما میتوانید با استفاده از شبکه اجتماعی توییتر سایت خود را بروز و تازه نگه دارید و بازدیدکنندگان جدیدی را به آن راهنمایی کنید. با اتصال سایت به توییتر مشتریان شما به سرعت میتوانند مطالب جدید شما را در قالب نوشته های 140 کاراکتری یا کمتر دنبال کنند. با توجه به این محدودیت و نوع کاربرانی که در این شبکه اجتماعی فعال هستند بیشتر میتواند مناسب سایت های خبری یا سایت هایی با نوشته های کوتاه مانند اخبار، جوک، اس ام اس و طنز باشد.

برای شروع اتصال به شبکه های اجتماعی شما ابتدا نیاز به افزونه ای دارید که کاربر بتواند مطالب شما را با یک کلیک با دیگران به اشتراک بگذارد.هرچند که این کار زیاد در ایران مرسوم نیست اما اگر می خواهید یک افزونه بی دردسر را تجربه کنید افزونه AMPZ مناسبترین افزونه تا به امروز برای اینکار می باشد.

در مرحله دوم شما باید مطالب سایتتان را به شبکه های اجتماعی ارسال کنید.تا هم بک لینک بگیرید و هم بازدید مطالبتان بالاتر برود.همانطور که می دانید این کار بسیار زمان بر و طاقت فرسا می باشد و نیاز به یک نویسنده اختصاصی دارد.اما نگران نباشید جوملا برای اینکار افزونه های ارزشمندی دارد.در اینجا مورد از بهترین افزونه ها برای اینکار را معرفی میکنیم

فیسبوک

با توجه به تعداد زیاد کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک و امکانات فراوان این سایت برای شرکت ها مانند ارسال همزمان متن و نوشته، ویدئو وبخش نظرات قوی استفاده از این شبکه اجتماعی در سایت میتواند تاثیر زیادی بر جذب بازدیدکنندگان به سایت، ایجاد ارتباط دوطرفه و سئو داشته باشد و تقریبا برای هر سایت و در هر زمینه فعالیتی مناسب است.
امکاناتی مانند لایک و شیر در این شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای معرفی شما از طریق کاربران و مشتریان به دوستان آنها و گسترش دامنه فعالیت سایت شما ایجاد کرده است.

لینکداین

سایت لینکداین بعنوان مرجعی تخصصی و کاری در میان شبکه های اجتماعی است

شبکه اجتماعی لیندکداین LikedIn گزینه مناسبی برای ارتباط میان تجارت ها و یا شرکت ها و همچنین متخصصین هر زمینه با شرکت های فعال در آن ایجاد کرده است. این شبکه اجتماعی برای سایت شرکت های تجاری و صنعتی مناسب بوده و بستر مناسبی را جهت ارتباط با دیگر همکاران و متخصصان فعال در زمینه کاری مشخصی مهیا میکند. همچنین فعالیت در آن میتواند برای جذب نیروهای جدید و همکار به شما کمک کند.

پینترست

شبکه اجتماعی pinterest کمتر از هر گزینه دیگری در ایران مخاطب دارد ولی هر روز بر کاربران آن افزوده میشود. محیط کاری این شبکه اجتماعی برای کاربران کمی متفاوت بوده و بیش از هرچیزی تمرکز خود را بر انتشار تصاویر و ایده ها قرار داده است. برای سایت های تصویر محور که به ارائه ایده های جدید و گرافیکی مشغول هستند شبکه اجتماعی پینترست بهترین گزینه ارتباطی خواهد بود. اگر شما در زمینه دکوراسیون داخلی، خدمات مجالس یا عکاسی مشغول هستید پیشنهاد میدهیم که فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی گسترش داده و مخاطبان بیشتری را از این طریق برای سایت خود جلب کنید.

 گوگل پلاس

شبکه اجتماعی گوگل پلاس و استفاده از دکمه پلاس بیشترین کاربرد را در سایت های ایرانی داشته و به محبوب ترین انتخاب برای ارتباط با مشتریان تبدیل گشته است. تاثیر فعالیت در این شبکه اجتماعی بر سئو سایت با توجه به ارتباط مستقیم آن با گوگل بیش از دیگر گزینه ها بوده و در برخی موارد در نتایج جستجوی گوگل با نتایجی از صفحات آن مواجه میشویم.

فعالیت در هر یک از شبکه های اجتماعی بطور حتم بر موفقیت شما و جذب بازدیدکنندگان بیشتر موثر خواهد بود ولی تمرکز بر یک یا دو گزینه مناسب و صرف انرژی خود بر آنها مسلما نتیجه بهتری بهمراه خواهد داشت. در این میان میتوانید از شبکه های اجتماعی داخلی مانند کلوب نیز غافل نشده و با توجه به زمینه فعالیت خود برای ارتباط با مخاطبان از آنها بهره بگیرید.

 

JFBConnet  : این افزونه رتبه 100 در سایت جوملای جهانی را دارد و بی شک یکی از پرکاربردترین افزونه ها می باشد.این افزونه نه تنها می تواند مطالب شما را به صورت خودکار به شبکه های اجتماعی ارسال کند بلکه می تواند به سایت شما دکمه های اشتراک به شبکه های اجتماعی نیز اضافه کند و شما را از افزونه هایی همانند AMPZ بی نیاز کند. اما این افزونه یک مشکل دارد .مشکل این افزونه پیچیده بودن آن می باشد و احتمالا در دید اول تا حدودی گیج خواهید شد.اما برای حرفه ای ها انتخاب خوبیست.

Social Backlinks : این افزونه بسیار ساده و کاربردی می باشد و از دو افزونه دیگر راحتر می باشد.این افزونه به راحتی مطالب شمارا به شبکه های اجتماعی ارسال میکند. اما یکی از مشکلات این افزونه مشکل از با افزونه های دیگر و کند کردن ذخیره مطالب می باشد.چرا که دقیقا موقعی که شما ذخیره مطالب را میزنید این افزونه نیز همزمان اقدام به آماده سازی مطلب و ارسال به شبکه های اجتماعی میکند و از همین رو بعد از نصب این افزونه می بینید زمان بیشتری برای ذخیره مطالبتان صرف می شود.و گاهی نیز با ارور تایم اوت و .. حتی مواجه می شوید.امید است که این اشکال نیز بزودی رفع شود. :

AutoTweet NG Pro : این افزونه یکی از برترین ها در این زمینه می باشد.بیشتر از 60 افزونه جانبی را پشتیبانی می کند (برای مثال اگر فروشگاهی با هیکاشاپ,جومشاپینگ یا ویرچومارت داشته باشید..این افزونه تمامی پست های این افزونه ها را نیز پشتیبانی میکند و می تواند محصولات شما را به شبکه های اجتماعی ارسال کند)و مهمترین خصوصیت آن کوتاه کردن خودکار لینک ها می باشد.در واقع این افزونه با اتصال به یکی از چند سایت برتر کوتاه کنند لینک مثل googlr ,bitly.tinyurl  به صورت خودکار لینک های بلند سایت شمارا کوتاه می کند.اما جذاب ترین امکانی که در نسخه جدید به این افزونه اضافه شده و برای ایرانی ها نیز بهترین امکان این افزونه محسوب می شود امکان ارسال خودکار مطالب به تلگرام می باشد.به طوری که تمامی مطالب شمارا با لینک کوتاه به تلگرام ارسال می کند. و از همین رو و بخاطر همین قابلیت شاید بتوان آن را بهترین افزونه اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی برای ایرانیان دانست.به طور کل در نظر داشته باشید فعالیت در هر یک از شبکه های اجتماعی بطور حتم بر موفقیت شما و جذب بازدیدکنندگان بیشتر موثر خواهد بود ولی تمرکز بر یک یا دو گزینه مناسب و صرف انرژی خود بر آنها مسلما نتیجه بهتری بهمراه خواهد داشت.

اگر شما هم افزونه های دیگری میشناسید  و نظری دارید با دیگران به اشتراک بگذارید.

نویسنده : آرمان زارع

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟

نمادهای اعتماد

logo-samandehi

هرگونه کپی برداری از محصولات و مطالب سایت شامل پیگرد قانونی و شخصی خواهد بود. © 2013-2024 Golchinonline All Rights Reserved. Designed By Golchinonline.ir

Download Joomla extensions and Template